Hydrhaga

“Hydrhaga” is een spannende fantasyroman met technologische trekjes over twee elfen die op verschillende wijze hun ras een nieuwe toekomst willen bieden. Kim debuteerde met deze roman in 2008 als schrijfster.

De hoofdpersoon is echter de jonge menselijke vrouw Lumea. Terwijl ze probeert de beperkingen die haar thuisland haar oplegt te ontvluchten, raakt ze steeds meer verstrikt in het mysterie van de legendarische stad Hydrhaga. Door een speling van het lot raakt haar zoektocht naar vrijheid, acceptatie en wasdom verwikkeld in de plannen van de stugge, enigmatische elf Elion en zijn jonge vriend Siard.

Terwijl ze vluchten voor hun leven, moeten zij en haar twee metgezellen keuzes maken over waar zij staan in het conflict dat gaat uitbarsten, en welke prijs zij willen betalen daarvoor.

“Hydrhaga” is een verhaal over contrasterende visies, vriendschap en de prijs van haat. Daarnaast is het ook het verhaal van Lumea die zich voor vele morele dilemma`s geplaatst ziet. Door haar keuzes en visie vindt zij uiteindelijk haar plaats in de wereld. Maar tegen welke prijs?

Lees hier de eerste pagina’s van “Hydrhaga”: sample_Hydrhaga

“Hydhraga” wordt op dit moment vertaald in het Engels.

7 gedachten over “Hydrhaga

  1. Ik lees heel graag maar fantasy verhalen hebben mij nooit kunnen boeien. Ik ben er nog nooit in geslaagd om een fantasy verhaal volledig uit te lezen. Toen ik Hydrhaga tegenkwam, wou ik het nog eens proberen. Ik vond het schitterend! Het verhaal liet mij niet meer los en Kim trok me mee in de wereld van haar personages.
    Het is een aanrader voor iedereen, jong en oud, fantasy lovers of niet. Eens je hierin begint ben je verslaafd.

  2. Nog twaalf exemplaren zijn er over na de drie jaren waarin “Hydrhaga” heeft bestaan als een boek met kaft en bladzijden die je om kan slaan. Dat betekent echter niet dat het einde van mijn debuut in zicht is, want het boek zal binnenkort verschijnen als e-book.

    Wie “Hydrhaga” nog niet heeft, maar wel graag de verzameling compleet wil hebben, kan mij een email sturen of hier een berichtje achterlaten. Voor 14 euro 50 (inclusief verzendkosten) stuur ik een gesigneerd exemplaar naar je toe.

    Maar aarzel niet te lang, want in dit geval is op echt op.

      1. Hallo Vera,

        Ik heb zelf geen exemplaren meer, maar weet wel een winkel die er nog 2 heeft liggen. Als je wilt, kan ik je er daar een van opsturen. Hydrhaga heeft in het begin bij een aantal winkels in de buurt gelegen, maar ik denk niet dat zij nog exemplaren hebben. Zeker weten doe ik het dus niet.

        Groetjes Kim

    1. Hallo Hans,

      Daar kan ik inderdaad nog aankomen. Ga je naar de Elf Fantasy Fair, zodat ik hem daar mee naartoe kan nemen? Of zie ik je 28 april tijdens de presentatie van Geboren in Licht? Anders moet je me even je adresgegevens mailen, zodat ik het boek kan opsturen.

      Groeten Kim
      mail@kimtentusscher.com

      1. Hallo Kim,

        Ik zie je zondag op de EFF. Ik heb je gemaild om het verder af te spreken.

        Groeten en tot zondag,
        Hans

Geef een reactie

