Boekpresentatie Verbroken in Schemer

Alweer een nieuw boek, dat moet natuurlijk gevierd worden. Daarom organiseert V&D Hengelo op woensdag 1 december de presentatie van “Verbroken in Schemer”. Deze zal plaatsvinden in het La Place-restaurant en begint om 19.00 uur. Ik zal voorlezen en natuurlijk mijn boeken signeren.
Iedereen is van harte welkom, maar ik zou het erg waarderen als je me een emailtje stuurt als je van plan bent om te komen. Je kunt me bereiken op kimtentusscher@yahoo.com. Of je laat hier een reactie achter.
Misschien tot dan!

2 gedachten over “Boekpresentatie Verbroken in Schemer

  1. Ha Kim,

    Leuk dat je een website hebt! En gaaf dat het nieuwe boek bijna uitgebracht wordt. Ik ga weer proberen er net als ander er bij te zijn. Hopelijk gaat het lukken, ik heb eerst een Sinterklaasfeest van mijn werk (wat ik zelf heb georganiseerd). Maar ik verwacht dat het net moet lukken.

    Groetjes, Karen

  2. Hoi Kim,

    heel veel plezier woensdagavond! Ik hoop dat er veel enthousiastelingen de moeite zullen nemen om naar Hengelo te komen. Helaas is het een beetje ver vanuit het Westen van het land.

    Hopelijk brengt de postbode het boek snel deze kant op 🙂

    Het laten signeren zal nu wel lastiger worden, maar wie weet heb ik geluk… Anders neem ik hem nog wel mee naar Castlefest, waar ik hoop je weer tegen te komen.

    groetjes uit Maassluis,
    John

Geef een reactie

