En de winnaar is…

Enige tijd geleden schreef ik over mijn eerste ervaring als gastdocent. Het bleef niet bij die paar uurtjes voor de klas, want de lerares en ik hadden er een wedstrijd van gemaakt. Dat betekende dat we 30 verhalen kregen om te beoordelen.
Gisteren hebben we de uitslag bekend gemaakt aan de klas. Mevrouw Bogaarts en ik hadden dezelfde op nummer één staan, dus dat was makkelijk. Twee andere verhalen hadden we allebei in onze top vijf staan. Deze twee kregen de tweede en derde prijs.

Marjolein won met “Verdriet, drank en liefde”. Dit verhaal was goed doordacht en Marjolein weet de emoties van de hoofdpersoon goed over te brengen. Door de flashbacks kom je steeds iets meer over haar te weten.
De prijsuitreiking was een mooie afsluiting van een geslaagd project.
Dat blijkt ook wel uit de reactie van Marjolein zelf:

Ik vond het super leuk! Ik vond het ook echt wel een eer dat jullie mijn verhaal uitkozen! Ik zal zeker blijven schrijven, want door jou workshop ben ik helemaal geïnspireerd om mijn verhaal verder uit te werken!

3 gedachten over “En de winnaar is…

  1. Gelukkig staat er nu ook iets op de schoolsite. Ik heb ook twee verhalen, de nummer 1 en de nummer 3, iingeleverd, maar die staan er nog niet 😦
    Veel plezier en succes op de Elf Fantasy Fair!

Geef een reactie

