Tradities moet je in ere houden.

Op 28 mei bestaat de fantasy-shop met vooral veel tweedehands boeken De Groene Godin 2 jaar. Bij de opening was ik erbij om mijn debuutroman “Hydrhaga” te signeren en sindsdien kom ik ieder jaar terug naar Haarlem.

Ieder jaar maakt De Groene Godin er een feestje van. Het volledige programma voor dit jaar vind je op haar website. Ik zal vanaf 16.00 uur aanwezig zijn om mijn boeken te signeren.

Kun je zaterdag 28 mei niet, dan raad ik je aan om een andere keer deze gezellige winkel te bezoeken. En vergeet dan vooral niet om er een van de heerlijke zelfgebakken taarten te proeven.

Geef een reactie

