Een kijkje door de ogen van Lilith

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Als schrijfster kruip ik natuurlijk altijd in de huid van mijn personages om die zo overtuigend mogelijk te maken. Het komt dan ook regelmatig voor dat ik me even afzonder, mijn ogen sluit en me inbeeld dat ik Lilith of een van de andere karakters uit mijn boek ben.

Maar op Madeira werd me wel een heel spectaculair kijkje door Liliths ogen gegund. Tijdens een wandeling over de hoogste toppen van het eiland liep ik door en boven de wolken. Ik stond nog stevig met beide benen op de grond, maar als ik de foto’s terugkijk, is het nog makkelijker om me voor te stellen dat ik daar vlieg.

Bizar detail: vorig jaar is in dat gebied een grote brand geweest, dus misschien is Lilith er wel echt geweest.

2 gedachten over “Een kijkje door de ogen van Lilith

Geef een reactie

