Kim ten Tusscher maand bij Zilverspoor

7 november ben ik jarig. Ik bereik geen bijzondere mijlpaal, ik word 32 jaar, maar toch is dat voor Zilverspoor een reden om mijn boeken in het zonnetje te zetten tijdens de ‘Kim ten Tusscher maand’. De komende weken verschijnen er dan ook alvast de eerste hoofdstukken van “Geboren in Licht” op internet en zal er mooie artwork van Lilith beschikbaar worden gesteld door Jos Weijmer.

De aftrap is vandaag met een tipje van de sluier. Wil je weten waar deel 3 over gaat, lees dan verder op Zilverspoor.
(Let op als je de eerste twee delen nog niet hebt gelezen; er staan wat spoilers in deze tekst. Of ik teveel verklap over deel 3? Zie de reactie van Albert…)

6 gedachten over “Kim ten Tusscher maand bij Zilverspoor

  1. Eerst dacht ik, dat ga ik niet lezen, want dan is de spanning er af. Maar ik kon het niet laten. Maar het wordt er alleen maar spannender van. Wel een boel verhaallijnen door elkaar. Ik zal proberen nog wat geduld op te brengen. Zet hem op, Kim!

    Groeten, Albert

    1. Gelukkig, dan ben ik geslaagd in de opzet om iets te vertellen, maar niets te verklappen.

      Ik begrijp dat het veel verhaallijnen lijken. Voor mij zijn er echter maar drie verhaallijnen: De kant van de Jakobanen met Kasimirh en Ghalatea, de kant van de Merzianen met Ferhdessar en Nigesanla en natuurlijk de verhaallijn over Lilith.
      Die indeling hanteerde ik eigenlijk ook in “Verbroken in Schemer”, maar dan met enkele andere personages per verhaallijn.

      Omdat ik zo dicht op de huid van de personages probeer te kruipen, heb ik wel meer personages per kant nodig. Alleen Kasimirh aan de kant van de Jakobanen zou bijvoorbeeld niet genoeg zijn om goed te kunnen laten zien wat er daar gebeurt.

      Het verhaal blijft dus wel overzichtelijk. En het zwaartepunt ligt in dit deel weer op Lilith. Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat zij in dit deel bijna de helft van het boek beslaat.

  2. Hoi Kim,

    ik ben erg benieuwd, maar ga het toch nog niet lezen… 🙂

    Ik blijf geduldig (kuch kuch) wachten op het 3de deel en komt het snel op de deur mat als het verhaal echt af is (hopelijk met een mooi slot).

    Ben ook benieuwd of er een mogelijkheid is dat je het boek ook kan signeren voordat het op de post gaat, want afgelopen jaar heb ik dat op Castlefest moeten doen. (waar ik een jaar eerder Hydrhage en het eerste deel gekocht heb.)

    Weet namelijk nog niet of ik in 2012 naar Castlefest kan, ook al zal ik dan onze ontmoeting moeten missen. Vond het toch best speciaal dat je mij herkende van een jaar eerder.

    Ik blijf je volgen en heel veel plezier met het afronden van “Geboren in het licht”.

    liefs John

    1. Dank je wel voor je reactie, John,

      Die handtekening ga ik regelen. De vorige keer heeft iemand anders de boeken op de post gedaan en lukte het niet om ze voor die tijd te signeren. Bij deel drie zal ik zorgen dat ik de boeken eerst in handen krijg.

      Groetjes Kim

  3. Hoi Kim,

    32 jaar worden is leuk en dan al 4 boeken hebben uitgegeven is natuurlijk geweldig. Ik herinner mij nog ons gesprek ongeveer 8 jaar geleden dat jij was begonnen met schrijven. Ga ermee verder heb ik gezegd en zie… ik heb inmiddels je eerste
    gelezen en erg mooi en vooral spannend weergegeven. Kim ik hoop nog meer boeken van je te lezen in de toekomst.
    Geluk gewenst !

    1. Bedankt voor je leuke reactie, Liesbeth.
      Het is zo fijn dat ik vanaf het begin (en nu nog steeds) mensen heb ontmoet die me aanmoedigen. Het is mede daardoor dat ik nu al zover ben gekomen.
      Voorlopig blijf ik zeker schrijven. Ik heb al een idee voor een volgend verhaal. Er staan zelfs al stukken voor op papier.

      Groetjes Kim

Geef een reactie

