Nog een stukje “Geboren in Licht”

Kim ten Tusscher maand, Laatste nieuws

Vandaag is het vervolg van hoofdstuk 1 van “Geboren in Licht” geplaats op Zilverspoor.com. Daarin wordt verklapt wie de man is die Lilith van Seraph en Nander redde.

Het was mijn bedoeling om een langer bericht te schrijven, maar eerlijk gezegd ben ik te moe om inspiratie te hebben. Het was nogal een drukke week op mijn werk.

Ik kruip zo dus lekker onder een dekentje op de bank, maar ik wilde het stukje “Geboren in Licht” toch even met jullie delen.

Voor iedereen die in de buurt van Hengelo (ov) woont: morgen doe ik een signeersessie in de V&D aldaar. Ik ben van 14.00 tot 16.00 uur aanwezig.

Fijn weekend!

Een gedachte over “Nog een stukje “Geboren in Licht”

  1. Verrassend, maar toch wel logisch. Deze ontmoeting moet natuurlijk nog wel een vervolg krijgen. Ik hoop in ieder geval dat je nog meer gaat onthullen over Liliths verleden (maar dan graag in de stukken die niet op de website van Zilverspoor verschijnen).
    Rust maar even uit, vooral als je morgen ook nog moet signeren. Af en toe moet je even niets doen, al was het maar om nieuwe inspiratie op te doen.
    Bedankt voor het nieuwe stuk “Geboren in licht” en prettig weekend,
    Albert

Plaats een reactie