Winactie

Deze wedstrijd is afgelopen, maar ik heb nog meer leuke winacties in petto, dus houd mijn website en social media in de gaten.

De gelukkige winnaar van de Lilith-box is Nakita Veldman.

 

In 2017 verschijnt een nieuwe serie die verder gaat waar de Lilith trilogie stopte. Heel veel lezers hebben mij gevraagd hoe het verder gaat met Lilith en de andere personages en ik heb heel lang vol gehouden dat ik niet verder zou schrijven. Ook toen ik allang bezig was met dat vervolg. 😉 De nieuwe serie is los te lezen van de eerste, maar als je toch graag wilt weten wat eraan vooraf ging, dan is dit je kans om de complete trilogie te winnen.

Wat kun je winnen?

Een gesigneerde Lilith trilogie (Gebonden in Duister, Verbroken in Schemer en Geboren in Licht) in een unieke en door mij gemaakte verzamelbox. En heb je de trilogie al, maar vind je de box gaaf, dan signeer ik de boeken toch gewoon voor iemand die jij ze graag cadeau wilt doen. Dan hoef je zelf alleen nog maar de nieuwe boeken door jouw eigen boeken te vervangen en dan zijn er twee mensen blij.

Hoe doe je mee?

Hoe actiever jij bent, hoe meer kans je maakt. Er zijn namelijk meerdere manieren om een lootje te bemachtigen en als je overal aan meedoet, heb je dus meer lootjes en meer kans.

  • Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief en stuur me een mailtje met “Ik doe mee”. Die mail verstuur je naar mail@kimtentusscher.com. Ben je al geabonneerd, dan kun je natuurlijk ook een mailtje sturen en een lootje ontvangen. Inschrijven voor de nieuwsbrief kan hier: http://kimtentusscher.com/contact.php
  • Like mijn auteurspagina facebook.com/kimttee en stuur me een privé berichtje met “Ik doe mee”. Ook hier geldt: volg je mijn pagina al, stuur dan even een berichtje en je ontvangt een lootje.
  • Deel het filmpje van maandag 1 augustus 8.00 uur op je eigen tijdlijn. Doe dit wel openbaar, want anders kan ik dat niet zien en ontvang je dus geen lootje.
  • Geef het goede antwoord op de vragen die ik in de begeleidende post bij het interview voor Connie’s Boekenblog en de gastblog op Fantasywereld.nl zet (Je kunt die vragen en artikelen in de loop van de komende week vinden op mijn auteurspagina). Beantwoord deze vragen niet als een reactie op de post, maar via een pb en reageer op de postjes zelf met “Ik doe mee”.

Dat zijn dus in totaal vijf lootjes die je kunt verdienen.

De actie loopt tot donderdagavond 4 augustus om 23.59 uur. Vrijdagochtend 5 augustus zal ik op mijn pagina de winnaar bekendmaken.

Heel veel succes!

6 gedachten over “Winactie

Geef een reactie

